wtorek, 28 stycznia 2014

Seriale



Siemaaa :)
Jest południe więc nie wiele zdążyłam zrobić, no alee..
Wczoraj moimi przyjaciółkami zostały chusteczki higieniczne! Nie odstępowałyśmy siebie na krok... Mama stwierdziła, że jak pójdę dzisiaj na trening to zasmarkam cały parkiet, ale tak się nie stało, HA! :D
Teraz sobie siedzę w cieplutkim domu sama, bo wszystkich wywiało ale żadnej informacji nie zostawili gdzie jadą :( A ja się martwię!
No nic...

Skoro mam trochę czasu, napiszę post o serialach! jaahuu! Nie oglądam ich za dużo ale to moi faworyci:

Od pewnego czasu zaczęłam oglądać Gossip Girl, innym znana jako Plotkara.
Opowiada o życiu wpływowych rodzin z Manhatanu. Oczywiście jest wątek miłosny a cały serial opiera się na niezwykłych intrygach. A no i jest niesamowity Chuck Bass.
Plotkara ostatnio leci na AXN Spin






Kolejnym serialem, który gości w moim domu jest Melissa and Joey. Ostatnio dowiedziałam się, że to jest oryginalna wersja polskiego serialu I kto tu rządzi - z Bogusławem Lindą, może ktoś kojarzy?
Melissa jest radną, pod opiekę bierze dzieci swojej siostry - nastoletnich Lennox i Rydera. W tym samym czasie Joey traci swoją pracę i zatrudnia się u Melissy jako... niania.
Możecie oglądać na Comedy Central Family



Następnym serialem jest El barco; Statek. Jest on produkcji hiszpańskiej. Podczas jednych z eksperymentów w Genewie, doszło do katastrofy. Chwilę wcześniej kilkudziesięciu uczniów wraz z nauczycielami i załogą wsiedli na statek. Jedna z nauczycielek uświadomiła sobie, że prawdopodobnie są jedynymi osobami na świecie, bo całą Ziemię zalała woda. Ze zdjęć satelity widzieli jedynie jedną półkulę, więc jest nadzieja na przeżycie. Tutaj zachęcić może was Mario Casas, który gra jedną z głównych ról ;)





Kolejną pozycją na mojej jakże rozbudowanej liście są Przyjaciele. Ale ich chyba nie muszę nikomu przedstawiać :D






Oglądam dużo więcej seriali niż tutaj ukazałam, ale te zdecydowanie najczęściej. Miło jest posiedzieć w zimowe wieczory z herbatką i chusteczkami przed telewizorem i troszkę się odprężyć :) 
Napiszcie w komentarzach jakie są wasze ulubione oraz zostawcie linki do blogów a wpadnę. 
Lubię czytać różne opowiadanie/fanfiction więc jeśli jakieś piszesz również wrzuć.

Do następnego 
yo :)


13 komentarzy:

  1. fajne seiale :) pierwszych trzech nie znałałam, tylko polską produkcję "I kto tu rządzi"
    obserwuję i liczę na rewanż ;*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam Przyjaciół i Plotkarę ^^ A teraz oglądam Glee, ale ostatnie dwa sezony są raczej nudne, i Sherlocka... Sherlock jest genialny *-*

    http://trampkowapoczta.blogspot.com/

    PS. A jeśli masz ochotę na jakąś grafomanię- również zdarzyło mi się popełnić. Daj znać, jak przeczytasz c:
    http://niemagicznie.blogspot.com/p/modlitwa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zacząć oglądać Glee ale jakoś tak wyszlo że nie oglądałam ;c
      Oczywiście przeczytam! :)

      Usuń
    2. Glee jest fajne, ale do końca 3 sezonu. W 4 pojawiają się nowi bohaterowie i fabuła zaczyna się powtarzać. Lepiej obejrzyj Sherlocka- 3 sezony po 3 odcinki, każdy odcinek ok. 80 minut xD

      Usuń
  3. Ja niestety ostatnio nie mam czasu na seriale :/
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Tak dużo seriali, tak mało czasu '' - odwieczny problem :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. może jestem dziwaczką, ale nie oglądałam żadnego z nich :O

    nie martw się, już się uśmiecham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog <3

    zapraszam do mnie :

    ula-ulaa.blogspot.com

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądam żadnego z nich,ale chyba w ferie pooglądam sobie Plotkarę ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak za bardzo nie przepadam za serialami telewizyjnymi , bardziej wolę seriale anime m . in ' Czarodziejka z księżyca ' oraz ' Fairy Tail ' :)

    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja prawie nie ogląda telewizji, jedynie Violettę :)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    odwdzięczam się za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubie czasem obejrzec sobie serial Przyjaciele
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń