poniedziałek, 27 stycznia 2014

The Dumplings





Hej :)
Dzień minął mi strasznie szybko. Byłam na turnieju w kosza, ale wynikiem nie będę się chwaliła c: Trenuję koszykówkę od 5 lat i ogólnie jest fajnie xd

W tym poście chciałabym wam przedstawić zespół/duet The Dumplings. Jeśli ich nie znacie, to się nie martwcie bo sama odkryłam ich jakiś tydzień temu.
Jak mówią, starają się łączyć kilka stylów. Bardzo ciekawie im to wychodzi. Wystąpili nawet na Warsaw Fashion Weekend!

Wiem, że nie dużo o nich napisałam ale przekonajcie się sami że są świetni! YouTube, Facebook,

Zespół pracuje nad płytą, jej! :)
Napiszcie w komentarzach, co o nich sądzicie.
Do następnego,
yo!







9 komentarzy:

  1. Życzę sukcesów w koszykówce. ;)
    ____________________
    WYLOSUJE 5 BLOGÓW, KTÓRYM ZROBIĘ DESIGN I POLECĘ W POŚCIE. Kliknij w link od Sheinside.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic o nich nie słyszałam, ale na pewno postaram się coś posłuchać :)

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tym zespole :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc słyszałam tylko 1 ich piosenkę - jak dla mnie fajna, ale myślę, że stać ich na więcej i czekam na kolejne utwory :) Obserwuję Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog ;3

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com - Zajrzysz i skomentujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś trenowałam kosza XD
    dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń