czwartek, 3 kwietnia 2014

Hejka :)
Wiem, że dłuuugo tutaj nie pisałam. Ostatnio mam urwanie głowy w szkole, a poza tym jakoś nie miałam co tutaj pisać :(
Chyba niedługo zmienię wygląd tego bloga na jaśniejszy, co myślicie?

U mnie nic szczególnego się nie dzieje, tylko szkoła, trening, dom. I tak codziennie. Często taka monotonia mnie wręcz dobija.... Ale cóż poradzić. Jedyną odskocznią od tych rzeczy jest robienie zdjęć. Bardzo lubię fotografować, zwłaszcza ludzi, jednak ostatnio jakoś brak mi modeli :(
Nie wiem czy śliczna Aleksandra (Ale Ale Aleksandra...ale ale ładna.... taka taka skromna... ;p ) zgodzi się na publikację jej zdjęć wiec na efekty musicie chwile poczekać.
Teraz wrzucę wam kilka fot, takich z meeega nudów.



aaa wreszcie mam białe trampki! :)

Ahh.. ten talent ujawniany na WOS'ie!

I jak tu coś znaleźć, panie premierze xd

Jeżeli znacie (może sami macie)  maxmodelsy, blogi fotograficzne to możecie mi podsyłać :)
Real 3-0 Borussia .Moje serce po raz kolejny zostało rozdarte między klubami mego życia :<

    

No i tak to u mnie wygląda .....

1 komentarz:

  1. Ładne trampeczki ;)Chętnie bym zobaczyła te twoje zdjęcia Ale Ale Aleksandry haha :) Co do wyglądu bloga - mogłoby być ciekawie. Trochę jasności wprowadziłoby miły nastrój :)
    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń